سوارکار کشورمان گفت: قبل از رکورد پرش من هیچ رکوردی به صورت مستند در فدراسیون سواکاری ثبت نشده است.

شریفی: اولین نفری هستم که رکورد پرشم در فدراسیون ثبت شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگار جوان پس از پرش روز جمعه مجید شریفی از مانع دو متر و ده سانتی متری حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی پیرامون این رکوردزنی رخ داد. قصه از آن جا شروع می شود که مجید شریفی درخواست پرش از مانع 2 متر و 10 سانتی متری می کند. بعد از پرش موفق او از مانع، مسئولان برگزاری مجددا اقدام به اندازگیری مانع می کنند و اعلام می کنند مانع 2 متر و 3 ارتفاع دارد. این جا لحظه آغاز حواشی و اعتراض تماشاچیان بود. گفته می شود غروی پدر همسر شریفی با تهدید دبیر فدراسیون به اخراج جو را متشنج تر می کند. روز بعد شریفی به همراه چند کارشناس به محل رکوردگیری می رود و کارشناسان با اندازگیری مجدد مانع اعلام می کنند اندازه ارتفاع 2 متر و 7 سانتی متر و 6صدم است.

مجید شریفی  در این باره گفت: مقصر اصلی این اتفاقات مسئولان هستند. باید قبل از پرش مانع اندازگیری می شد تا کار به این جا نکشد. فردای آن روز من به همراه چند کارشناس به محل مسابقه رفتیم و  مانع را مجددا ا ندازگیری کردیم و اعلام شد ارتفاع آن 2 متر 7 سانتی و 6 صدم است. دوستان از من خواستند تا رکورد 2 متر و 7 سانتی متر ثبت شود که بنده نیز موافقت کردم. 

وی تفاوت در اندازگیری مانع قبل و بعد از پرش را این چنین عنوان کرد مسئول مربوطه اندازگیری را بعد از پرش من اشتباه انجام داد ضمن این که هوا تاریک بود و هیجان و استرس زیادی بر روی مسئولان برگزاری بود. تمام این دلایل و اشتباه مسئولان باعث شد حواشی زیادی به وجود آید. 

سوارکار کشورمان تصریح کرد باید به کسانی که ادعا می کنند من از مانع 2 متر و 10 سانتی متری نپریده ام و مانع 2 متر و 3 بوده است بگویم نه برای من و نه برای اسبم چند سانتی متر هیچ فرقی ندارد. اگربرخی تمایل دارند جنجال آفرینی کنند مشکلات شخصی خودشان است. همه معترضان را دعوت می کنم تا در دو هفته آینده شاهد پرش من از ارتفاع 2 متر و 15 تا 2 متر و 20 باشند.

شریفی خاطر نشان کرد بعد از آن که رکورد مورد قبول قرار نگرفت پدر همسرم مانند تمام تماشاچیان اعتراض کرد اما هر کونه فحاشی و تهدید را از طرف او تکذیب می کنم. 

وی ادامه داد هیچ مدرک و مستندی در فدراسیون موجود نیست تا نشان بدهد که قبل از من  رکورد 2 متر و 5 سانتی متر زده شده است. در گذشته وجدانی و بختیاراین کار را انجام داده اند اما به ثبت نرسیده است و من اولین شخصی هستم که چنین رکوردی دارم. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار